Temmuz Ayında Neler Yaptım?

Okuduklarım

Kitap
Bir Kadının Yaşamından 24 Saat (Stefan Zweig)
Kodin (Panait Istrati)
Bir İdam Mahkumunun Son Günü (Victor Hugo)
Sırça Köşk (Sabahattin Ali)

Manga
Killing Stalking(İlk iki sezon,devam edemedim)

İzlediklerim

Dizi
Dark
Never Have I Ever
I'm Not Okay With This
Mystic Pop-up Bar
Hospital Playlist
Prison Playbook (3/16)

Film
Eltilerin Savaşı
The Old Guard
Bleach
The Intern

Programlar
Finding Stray Kids
Komedi Türkiye kesitleri
SMTM3

Çevirdiklerim

Youtube Kanalımdakiler
SF9 Chani Hayranıyla Tanışıyor
iKON - Mimi Shop Bölüm.20 Part.1

VLIVE
Yaptım! Hehe (Yunhyeong VLIVE Yayını)
Bu Sefer Benim (Chanwoo VLIVE Yayını)
iKON-ON : Kayıt Stüdyosu Anları
iKON-ON: THAI FOOD CHALLENGE
Ben Donghyuk (Donghyuk VLIVE Yayını)
JUNE'nin Ormanına Toplandık
(JUNE'nin doğum günü yayını)


Youtube Katkılar
Chanwoosari MBTI


2 yorum:

  1. Bu ay senin için verimli geçmiş, umarım gelecek aylarında verimli ve anlamlı geçer. :))

    YanıtlaSil